THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, September 29, 2012

lama tak update blog :)

awakk ! saya tahu kita tidak akan bersama .. dan awakk yang mintak macam tuh kan ?

saya takk mintak awak kembali dekat saya .. tapi cuma cukop awak tahu sayang saya dekat awak :')

Saturday, March 17, 2012

AWAKKK !

nak tahu takk ?
sayakan ,, sayangg awak sangatt ~
renduu awakkk ,, nak nak awakk boleyy :DD



takmoe takmoe kehilangan awakk leww ..
takk snggop pun tahu takk  



jum kawen nakk :DD
..nakk awakk jadi milik saya selamanyaa ,,
mstey bhgiakann ? tdea sapa boleyy culekk awakk 
 



SEBAB !
..awakk saya punya faham !
saya sekarangg dah kuat jeles tahu takk ?
risau gyla ,, risau kehilangan awakk ,,
awkk ,, takk boley lebey2 ngn pompan ,, sy tahu ~
bunuh awakk tahu !
ENGAT !
,,saya takk dpt awakk ,, pompan len punn takk boleyy :p
sebab awakk milik SAYA !

ILOVELOVELOVELOVEYOU 
 

edit blog ♥

lame pulakk takk edit blog :)
.. hewhew ! nakk nakk editlahh !
awakkkkk ! nk bg thu nyhhh ~ 


SAYA SAYANG AWAK TAU TAU !  

17 MARCH !

eyhh ,, baru perasan ~
.. 17 march lahhh 
 
dary dulu ,, 17 uhh tarikh yg pentingg an bt kite :)
..saya suke sesangat tarikhh uhh 
 



awakkkkkk ! saya bahagia sesangattt ~
sbb sy still ad peluang untukk bersama awakk lahhh 

TAK SANGKA ! saya masihh bersama awakk muhammad danish safuan :)
saya harappp sangatt awakk jodoh saya ,, aminnn  

Friday, March 9, 2012

9 february ♥

awakkkk ! nak nak tahu takk ?
..bertapa happy nya tyme uhh ?

awakk ad lahhh ~
,,awakk perlukan saya mcm mn sy teramat perlukann awakk  

SAYA SAYANG AWAK TAU ! 




nak tahu ? saya hampir putus asa ,,  saya engt yg sy masihh tak berpeluang nbk miliki haty awakk :')
tapi ? alhamdulillah ,, awakk kmbaly jd milik saya !
awakk ! terima kasihh sangat ! sebab masih sayang kan saya :)
,,perlukan saya !
awakk ! sumpahh ~ sampay bila pun awakk yg saya sayangg ,, saya rendu :')
dan sampay bila punn awaklahh yg saya perlukann ,,
..alhamdulillah ~ dengan perubahan saya ,, dapat lg mndekatkan diri saya dengan allah 

dan sentiasa berdoa ,, awakk akan bersama saya sehingga akhir hayat saya ,, aminn :)


ILOVEYOUMUHAMMADDANISHSAFUAN  

Sunday, January 22, 2012

:')

setelah setahun masa berlalu ~ dan setelah aq sebulan aq sempat bahagia dengan dy balek ~ akhirnya dy pergi selamanya dry hidop aq :')

..aq ttap kehilangan dy ? tp knp bgtu cepat ? kenapa aq takk d beri peluang untuk bahagia bersama dy hingga ke akhir hayat aq ? cukup terseksa ~ cukup merana nak terima kenyataan ni ~
..tp aq tak mampu lakukan ap2 ,, krna dy ttp dngn kputusan dy ~

aku sngt mnyayangi mu :) sngt memerlukan dn sntiasa mnghrapkan mu :)

aku sentisa mendoakan kebahagia an mu sayanggg ~

Tuesday, January 10, 2012

SAYA RINDUKAN AWAK ♥

saya rendukan awak sesangat ♥